Aktiesnakken — Marts 2012
-
jeg kan godt lide at de forkorte administrerende med adn.
-

-
rocken er en klassiker
-
læg mærke til alken. Meget pænt kursudvikling siden regnskab
-
har apple problemre med at udvikle deres nye processor? For det viser sig at det formentligt er den samme processor der sidder i ipad 3 som i den gamle ipad 2 http://www.version2.dk/artikel/benchmark-afsloerer-ny-ipad-bruger-gammel-processor-men-fordobler-ram-44279
-
det er ret udsædvanligt at der ikke synes at være nogen opgradering på regnekraften ved en ny produktlancering.
-
Det er samme processor de også bruge i iphone. Og de har historisk lanceret en ny processor her primo året
-
jeg tror derfor vi vil se en opdatering af ipad senere i år når A6 processoren er klar
-
pludselig ligger ALK i 400 jeg er selvfølgelig glad. Den er ikke nødvendigvis dyr når Merck introducerer grasax.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind