Aktiesnakken — Marts 2012
-
-
ja enig med dig.. ville hellere ikke ind.. men tænker på som de skriver afslutningsvis i denne at den måske kan stige mod den 14 maj - og man kan jo evt smide aktien inden noget bliver "offiicelt udmeldt" men skulle der komme en bud nu bliver den vel på minimum 420...+ så der kan være en bund i den men det er MEGET SVÆRT at sige hvor den skal hen
-
Det er lidt udsædvanligt Cobham trækker deres tilbud og offentliggør kursen synes jeg
-
»Den byder, der er på banen, vil lukke væsentlige dele af vores nye teknologiske områder, som vi arbejder på nu, og så vil de køre resten videre som en stille og rolig hensygnende forretning, hvis de får held til deres forehavende,» siger Lars Thrane til Børsen.
-
Ja jeg ved ikke hvad man kan udlede af det. De opgør også at de kun bad om 50% tilsagn. Så det er ligesom emotionel blackmailing.
-
Så det virket fornærmet, selvom thrane formelt set jo gør det rigtige
-
Jeg forstår ikke helt hvad de vil opnår med at trække sig nu og offentliggøre. Hvorfor ikke bare offentliggøre først?
-
De smider et bud på 50% over børskursen. Hvorfor ikke vente og se hvilket tilsagn de så rent faktisk kan få?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind