Aktiesnakken — Februar 2012
-
det gør vi

-
tak
-
Hvorfor så negativ salget af Azerra fra 2010 til 2011,, det synes jeg alt andet lige er et kanon resultat for et helt nyt produkt,, jeg er så træt af at høre på alle de negative kommentarer fra folk som ikke har forstand på biotek ,, og ja jeg har heller ikke forstand på det,, prøv at gå bare 2 år tilbage og se på Danisco som var i kurs 185 og 2 år efter bliver det solg til nær kurs,, så træk nu lige piben ind og lad Genmab nogen skal jo komme med gennembrud ind for kræftforskning
-
nej jeg var for hurtig. Der er nok ikke mere plads, så lige nu er det blot ændring i procent
-
og så samlet afkast der står i kroner
-
Og det gør GEN formentlig:0)
-
Hvorfor så negativ salget af Azerra fra 2010 til 2011 med 40%,, det synes jeg alt andet lige er et kanon resultat for et helt nyt produkt,, jeg er så træt af at høre på alle de negative kommentarer fra folk som ikke har forstand på biotek ,, og ja ! jeg har heller ikke forstand på det,, prøv at gå bare 2 år tilbage og se på Danisco som var i kurs 185 og 2 år efter bliver det solgt til nær kurs 700,, så træk nu lige piben ind og lad Genmab få lidt fred,,
-
I har set sådan en uptake kurve før, hvad vil i gøre når det kvartal kommer, og det kommer, hvor salget går ned?
-
"skarpe skær" lyder måske negativt. Faktisk holder jeg nu øje mhp køb. Ser da helt fornuftig ud. Youtubelinket var letforståeligt og informativt. Kan godt forstå de "gamle" genfolk havde håbet på mere - jeg ser et godt fundament nu. Hej igen - skal lige nå at suppl. mine Zealand.
-
(SIX): EU-kommisjonens ordfører Jose-Manuel Barroso fortalte
tirsdag ettermiddag at ØMU-landene vil ha med Hellas i
eurosamarbeidet. En avtale for Hellas og de private långiverne
er veldig nær og dette vil være det avgjørende øyeblikket
for Hellas, meddelte Barroso.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind