Aktiesnakken — Februar 2012
-
Nå jeg skal hvis have fundet ud af hvordan det filter virker... At en enkelt person kan stå for 50% af alle indlæng
-
BioP det kan der være noget om..
-
så må man jo have lidt at styrke sig på http://www.youtube.com/watch?v=9JMbO7eOTM4
-
fedt at se ned over et blodrødt C20 .. som faktisk total er i plus 0,5 pga novo .. my god
-
NOVO er gud.
-
Jeg hader Novo - hader den fordi at jeg ikke var smart nok til at hoppe ind i tide
-
Jeg ved det godt, men jeg føler bare at gevinsten er så langt ude i fremtiden at jeg hellere vil prøve noget andet - hvis andre også gjorde det, så ville den have en mere fair pris men folk vil åbenbart gerne vente længe på en sikker vinder, og det kan jeg da også godt forstå...
-
Hvis man fratæller kurshop altså, 10% i ugen er jo ikke langt ude i fremtiden

-
det var vel i grunden også derfor vi fik den
-
er jeg glad for mine statoil fuel .. naaa.. nede 12,5 % ..

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind