Aktiesnakken — Februar 2012
-
Danske bank stiger alligevel..
-
Vestas er nedskrevet til 0 i min port, magen til skodfirma. De VIL ikke erkende at vi har finanskrise, opruster kapacitetsmæssigt, ansætter sindsyg mange i R&D, for at fyre dem nogle år efter, lever ikke op til egne mål gang på gang. Dertil skal lægges personsager, en bestyrelse der er halshugget, topfolk under DE der går bag om hans ryg, og taler med bestyrelsen. Jeg forstår godt der er rullet nogle hoveder, men kaptajnen står snart alene - ikke kun på broen, men på hele skibet.
-
Haha
-
Hvordan går det for North Media?
-
Trygs regnskab for 4. kvartal var isoleret set skuffende læsning. Efter 3 kvartaler med fremgang på den forsikringsmæssige del af forretningen var 4. kvartal et mindre tilbageskridt, som vi dog ikke opfatter som mere end et bump på vejen mod en overordnet klart forbedret rentabilitet. Tryg forventer at have en combined ratio på 90 i 2013, hvilket er mere ambitiøst end vores estimater ellers lægger op til. Vi fastholder vores kursmål på 365 kr. og anbefalingen Køb.
-
Har danske bank fået vinger eller hvad sker der? Den stiger jo uden ende
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind