Aktiesnakken — Februar 2012
-
og endelig denne her (no wonder han blev kaldt gebyrgrib!): I 1993 talte Nationalbankdirektør Erik Hoffmeyer om utilstrækkelig
indtjening i sektoren og om behovet for større grad af betaling for
serviceydelser. Det varmer om hjertet at dvæle ved denne offentlige
anprisning af pengeinstitutternes stigende gebyrindtjening. -
det varmer om hjertet... hahaha
-
hahaha. Spoken as a true banker
-
den skulle udleveres til alle bankchefer
-
og ham selv
-
Hvor stor skal buddet i TogT være, før man som køber forventer at kunne købe familiedynastiet? -har en svær mistanke om at 25%+ er for lidt
-
tænker det samme fill
-
jeg tænker faktisk også mere end 30%... nu jeg har tænkt over det engang mere
-
Thrane & Thranes bestyrelsesformand Waldemar Schmidt er smigret over den interessetilkendegivelse, selskabet har modtaget fra tredjepart om at købe selskabet. Men overrasket er han ikke.
- Der har med mellemrum været interessetilkendegivelser, men vi synes ikke, det har haft sådan en karakter, at det var noget at gå videre med, siger Waldemar Schmidt til Ritzau Finans.
Den nye henvendelse er dog mere seriøs end tidligere, hvilket bestyrelsesformanden begrunder med hele pakken.
-
Alt, hvad den indeholder, herunder værdien, siger han.
-
den US fond der for nyligt ved kurs 250 cirka flagede over 5% må være svært tilfredse...
-
hmm.. tror du 30 kn gøre det, eller forsøger du bare at stikke 25?
-
jeg tænker 50%
-
men gider ikke en heksejagt på min pengepung
-
hvordan kan en henvendelse have en interesse have en mere seriøs karakter? - seriøs karakter=større beløb, eller?
-
valdemar han leger ikke med de små drenge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind