Aktiesnakken — Februar 2012
-
Det er en tech ting. Men det bliver nok ikke ved
-
Ja jeg lavede for lang tid siden en analyse af deres marginer. Dengang de havde 5% marketshare tjente de 33% af al indtjening på pc markedet
-
(og det er alle pengene værd)
-
Min hvide imac fra 2003 er den bedste computer på planeten. Det er stadig den jeg arbejder på hverdag
-
Ja det kan man godt sige. Bortset fraat for mig er det et værktøj, og en mand skal have sit værktøj i orden.
-
Det sagde hun også igår

-
Jeg synes faktisk at Air er et super lækkert produkt. Jeg er personligt meget imod prisen på Apple produkter, men deres Air er spot on
-
Elitebook er helt ude af proportioner, det er det værste hardware som er overpriced for hårdt. Men HP laver faktisk gode maskiner som oser af hestekræfter i deres medie segment
-
og EXQ køre op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind