Aktiesnakken — Februar 2012
-
det tog sin tid, men nu har de sorte tal for kvartalet.
-
tlk aka den bliver spænden at følge
-
Ja jeg synes det er flot det de har gang i.
-
jeg har købt for første gang i lang tid. Det føltes helt godt
-
jeg så MEGET gerne at de laver en mini bioporto og satser på at lave en homogen test af Early detection of colorectal cancer og så selv står for en del af distribuationen sammen med nogle store producenter
-
så kan de i stedet for en royalties på ca 5% hive en margin på 25-50%
-
Og det altså på et marekd der er ca dobbelt så stort som det bioporto oppere med for deres ngal test. vi taler 285 mio årlige test
-
Jeg lå og jagtede den desperado efter regnskabet startede i 11,3 men "vandt" i 11,7
-
ja benny, du kan bare ikke deltage
-
så ved jeg hvad jeg skal give for at få dem billigere end dig

-
jeg kunne jo have fået dem til 6 kroner første gang de præsenterede hos os. Men jeg har det nu godt ved at gå ind sammen med de sorte tal
-
ja sidste år var der en del insider køb
-
De har også en god bestyrelse
-
ja jeg kunne godt tænke mig sådan en solo aftens arrangement med exiqon hvor der er tid til virkligt at dykke ned i casen. Den er jo lidt teknisk svær men meget spændende
-
sålænge de har god vækst og formå at gro det organisk, så er der forretningsmodel med software og selfservice meget beundringsværdig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind