nu skal vi se om 56 område holder ellers er det mod 50 igen .
hvorfor stiger fls ikke mere end det?
læg mærke til bavarian Nordic. den skriver efter IHS formation
Min drøm er lige nu at se bava i 75-100+ imellem tiden at se vestas mod 35-56
Tror osse at APM er på vej mod 0-100K.......
Navn på den person indberetningen vedrører Andrea Alvey
Årsag til indberetning Medlem af bestyrelsen
Navnet på det udstedende selskab PANDORA A/S
Fondskode DK0060252690
Transaktionens karakter Køb
plus et insiderkøb på 24000 stk : )
fra interim ceo vel at mærke
jeg har brug for at se 18.000stk køb i bava før den er over 60
mumtaz fik solgt mit vestas i 59. den må gerne falde
Når der tages højde for udbytte, tror jeg ikke den har rykket sig nævneværdigt i kursen.
Tror ikke det bliver en kursraket.
mumtaz fik solgt pandora i 80 sikkert dumt men 4 kr er også en slags penge
tak kristensen - det er hellere ikke meningen - den skal bare lave et par kroner så er jeg faktisk godt tilfreds fx hvsi den slutter året på 45
tillyke. Nu mangler jeg bare Bavarian i 75-105.
For ikke at forstyrre på de andre kanaler - så har jeg et spørgsmål til de alm. portoføljer her på sitet...
Kan man ikke mere slette en aktie som man bare har tilføjet uden egentlig køb - dvs. der er 0 antal - ser ikke ud til at kunne llade sig gøre...
og nu jeg er ved det - hvad er der sket med Atlantic Petroleum - er ikke opdateret siden august sidste år....!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind