Aktiesnakken — Februar 2012
-
men tvivler på at det er et tech game anymore
-
de har en del på antenne og batteri.
-
en lækker aktie
-
-
-
Nu har jeg kun lige læst business version af analysen, men den er jeg nu ikke specielt enig i. Det er muligt HTML5 kan give online apps, men tror ikke på de kommer til at erstatte de fleste download apps - slet ikke dem man betaler for (måske med undtagelse af magasiner, aviser mv.)
! -
Tyskland planlægger græsk exit http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2699460.ece
-
refi af 14 mia euro d. 20 marts, så er det afgjort. Den har jeg også lagt i kalenderen
-
de er under pres fra deres aktionærer, så jeg tror de sælger biksen til højest bydende. Jeg vil lige prøve at følge den. Men kan man komme ind under tilbuddet og med 10% arbitrage op til - kan den være sjov
-
men mon ikke mange tænker det samme?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind