Aktiesnakken — Februar 2012
-
Men som jeg prøver at signalere er der ikke noget køb med arme og ben over den. Det ville der være hvis pe var 3
-
Ok. Jeg tror ikke på at de kan fortsætte væksten i samme grad, men i så fald er det da bare med at komme med på vognen! Det er jo allerede 100% på 3 år best case
-
Jeg ville tage næste kvartal med for der vil være meget nervøsitet i den. Hvis de fortsat buldrer frem så....
-
Nyt spørgsmål. Kan man vente til løn går ind den 29. (lige før iPad3 release) eller skal man ind nu? Hvis 1. kvartal er godt, så misser man vel chancen for at spille på usikkerheden?
-
De kommer også til at gøre noget spektakulært med deres cashbeholdning?
-
Ipad 3 tal kommer jo først 3 måneder efter, så masser af tid
-
Apple har de højeste marginer af alle fordi de har økosystemet. Det har ingen af de andre
-
Apples marginer er ca. 7 gange størrre end konkurrenterne, derfor er de en indtjeningsmaskine
-
Hvis pilen vender op - jamen så er den endnu billigere, hvis pilen vender ned, jamen når den så ikke en mere neutral FA fra stærkt køb til køb?
? -
For i så fald vil det jo være bedre at spekulere i en god Q1, vil du ikke mene
? -
Hvis jeg var klog, ville jeg kigge efter kina tallene for næste q. Jeg vil også finde tallene for appstores for glem ikke at de får 30% derinde også
-
Morning
-
Nej Hrmunk, det har de aldrig været. Og de kommer de heller ikke. I skal tænke apple som teknologiens louis vutton
-
De har pricing power pgs økosystem, design og integration.
-
På deres imacs har de altid haft 7 gange margin ift pc.
-
Der findes ikke noget markedet som har været mere cutroat konkurrencepræget end pc markedet
-
Mobilmarkedet er meget mere accessory mode. Brand is a lot
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind