Aktiesnakken — Februar 2012
-
Jeg krydser fingrer for både det ene og det andet
-
tror i det var bunden for denne gang i vestas ? synes det er svært, ved ikke om folk tænker alt er guld og grønne skove nu der er kommet nye til i bestyrelsen, synes bare at det hele ser lidt skidt ud for vws
og mener ikke der er grundlag for at den skulle starte på stigning før efter GF, og før at der kommer positivt nyt fra Vestas -
irriterer mig egentligt atj eg ikke har fls..
-
Godmorgen
-
Aka, jeg var til frokost med 7 kollegaer. Samtlige havde enten iPhone 4 eller 4S. Det skal tilføjes at de er i aldersgruppen 25-31 år. Godt for din aktie nu - om det er godt for iPhone 5, det ved jeg ikke? Jeg kunne selv tænke mig at komme ind i Apple, men mon ikke man bør vente lidt?
-
Lumz, pointen var at jeg ikke så en eneste 3GS. Jeg tror nemlig ikke at man går fra hverken 4 eller 4S til 5
-
Jeg er dog helt enig i 3GS ---> 5
-
Jeg leder sådan set efter et godt entry - spørgsmålet er om det er nu eller om man bør vente og se på regnskabet for 2012
-
Den nye CEO er vidst lidt mere "villig" til at dele end Steve var
-
Mon ikke vi går andre tider i møde Lumz
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind