Aktiesnakken — Februar 2012
-
Det kan de. Og du kan som ikke plus også sende meddelelser tilbage de er bare ikke private
-
Lidt ærgerligt hvis chat nummer 101 er relevant for plusser og man har brugt sin kvote på 100?
-
Ok Aka, jeg har bare ikke rigtigt kunne finde det
-
Hov Kryler, hvorfor svarer du ikke længere?? Jeg må hellere gå samtlige kanaler igennem (forventer PI vokser) Nååååå dér var du! Så kan vi fortsætte Torm snakken
-
Ja kryler men det er bare at det fylder enormt meget det daytrader vestas
-
Jeg sidder og bryder hovedet hverdag for at kunne få det til at lykkedes
-
ååhh nokia .. nu gik det lige så godt ...:-/
-
Men når vi nu har en daytraderchat, så mener jeg at der er en mulighed for at gå nuts der?
-
Men er det ikke bare at nogen kommer igang med den? Man kan også oprette en vestas gruppe og gå balistic der
-
Men altså bare så I ved, så volder det mig hovedpine at jeg ikke kan finde en ordentlig løsning. For jeg vil gerne have at der er plads til alle herinde. Også daytraderne
-
Nå går i møde. Fantomss forslag vil jeg lige overveje. Hvis nogen kommer med den Salomoniske løsning, så har jeg sværdet!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind