Aktiesnakken — Februar 2012
-
Det ville jeg sætte stor pris på Turin!! Forresten Aka, ville det være en idé med et PM system? Hvis det allerede findes så er jeg bare ikke hurtig nok til at finde det

-
Ja kryler, men nogen når at gå bust på de aflysningsfees anyway
-
Der er PM for plus

-
Aka, har du overvejet at "ikke-plus" burde kunne modtage PMs i det mindste? Eventuelt i tilfælde af irettesættelser eller andet?
-
Tror jeg holder til efter regnskab, FLS that is..
-
Det kan de. Og du kan som ikke plus også sende meddelelser tilbage de er bare ikke private
-
Lidt ærgerligt hvis chat nummer 101 er relevant for plusser og man har brugt sin kvote på 100?
-
Ok Aka, jeg har bare ikke rigtigt kunne finde det
-
Hov Kryler, hvorfor svarer du ikke længere?? Jeg må hellere gå samtlige kanaler igennem (forventer PI vokser) Nååååå dér var du! Så kan vi fortsætte Torm snakken
-
Ja kryler men det er bare at det fylder enormt meget det daytrader vestas
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind