Aktiesnakken — Februar 2012
-
iPhone 4 som sammenlignes med Galaxy S2 koster begge 4k RMB
-
Men nej det er naturligvis ikke udelukkende prisen - men et statussymbol det er de (og de rigtige Samsung også - bare ikke i samme omfang). Det er jo ikke så meget anderledes end herhjemme i virkeligheden. Her er bare flere der er anti-Apple for at være - ja anti-Apple.
-
Vi taler officielle priser
-
页面找不到 - Apple
Apple 资讯、Mac、iPhone、iPad、Apple Watch 以及更多。在 apple.com 里查找你要的信息。
(www.apple.com.cn)
-
-
Sådan

-
Jeg er anti apple, alligevel har jeg en Ipad og en Ipod Nano Multi-touch..
-
Act, jeg tror du har fat i den lange ende. Min opfattelse er helt klart at Apple står højere i brand perception end Samsung - jeg tror bare ikke at det handler om budget som du fremlægger det.
-
Jeg ville nærmere se på supply og demand, Apple følger slet ikke med deres demand hvorfor produkterne ender i det grå marked du beskriver. Hvis jeg skulle vente 3 måneder på min telefon, så ville jeg nok også springe på en Samsung
-
Det tror jeg også, men jo flere detaljer, jo klogere bliver vi alle sammen!

-
Aka hvad er dit take på Nokias indgangsvinkel? Vil de udfordre luksus segmentet eller er det funktionalitet de vil slå på? Altså er det en kamp mod Apple og Samsung eller er det imod Sharp?
-
Nokia er kamp mod apple. Det er det der skal lykkes for dem og det der kunne få microsoft til at købe dem
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind