Aktiesnakken — Februar 2012
-
Akademikeren, kan du lave FA så det linker til ordbogen ligesom TA?
-
Dvs, jeg ved du kan, men gider du?

-
Godmorgen
-
Ja fredejeg kan og jeg vil
-
det kan man godt sige. -
4 kvartal i no like!
-
Selvom jeg tror ikke at FN vil godtage at folk der mangler volumental i deres porteføljesystem er nødlidende.
-
Det er tyskerne der skal redde hele skidtet. Hvis de står af på væksten så får vi det lidt skidt i europa
-
Grækerne skal nok vælte skidtet
-
Morning
-
Morning
-
De er jo dobbelt ramt af at bnp falder voldsomt, så deres i dtægter i pakken falder. Det er ikke nemt
-
Og der er ingen stemmer i det. Så politikerne underskriver deres dødsdom
-
EU burde kræve sikkerhed i diverse græske øer. Jeg ville glædeligt låne penge ud, og tabe dem, hvis jeg fik en ferieø for det. Cool Aka, grunden til at jeg nævner det er jo at det er en fed feature at uvidende personer bare kan "hover" musen
over teksten og læse sig frem til definitionerne. -
Frede det er let gjort når jeg rammer kontoret.
-
Nå ja, tænker ikke over hvad klokken er
-
Vi har før haft en udsending i kina. Det er ret fedt. Du skal lave et indlæg om trends. Er de virkeligt vilde med iphone dernede?
-
Hahaha, jeg nærmer mig ikke apple butikken i IFC, du kan nærmest ikke bevæge dig i området udenfor på grund af kø og camperende mennesker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind