Aktiesnakken — Februar 2012
-
men hvad kunne det være trold? Hvis resultatet fra deres undersøgelse belaster CFO som kræver øjeblikkelig fyring, så ville vi vel se netop det der sker nu? De skal vel melde en fyring af Henrik ud pga børsregler?
-
man forfremme sgu ikke først en mand og så fyre ham 4 uger senere (10 timer før aflæggelse af regnskab) uden der er noget galt ... helt galt ...
-
jeg er bange for at man ikke kan komme af med sine aktier til en kurs 55 ... men nu er jeg efterhånden også sortseer når det gælder vestas....
-
aspekulant da børsen jo er lukket så har det jo som sådan ikke nogen betydning om de sender meddelelsen ud i aften eller blot venter med at indpakke den i regnskabet i morgen tidlig
-
ok, jeg troede faktisk reglerne betød de skulle melde ud asap uanset børsåbning eller ej
-
nu skal jeg helelr ikke kloge mig alt for meget på det. Men kan ikke se det har nogen betydning da folk ikke kan nå at handle på det
-
og det er da ret dramatisk at gøre det her dagen før
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind