Aktiesnakken — Februar 2012
-
Er der ikke realtid på US syntes at kursene er meget bagefter
-
Feks. google er ca. 2 poing laver end den jeg har på nordea invest, nogen forklaring
-
Nyinvester, vi har ikke bemærket noget usædvanligt i vores realtid på US-aktier
-
opdaterer den kurserne mens du holder siden åben?
-
Ja nordea gør hvis jeg opfrisker tiden.
-
Google skulle meget gerne stå til ca. 604,7
-
min viser 605.65
-
nu viser den 605,61
-
ok det er den rigtige kurs
-
Det er salgspris jeg taler om
-
nu viser den 604,41 på NO
-
vores kurser er baseret på BATS. Nordea benytter højst sandsynligt NYSE. Der kan derfor være små udsving i ordrebogen
-
Ok takker det vil sige at PI er den rigtige kurs
-
begge kurser er rigtige. US-aktierne handles igennem flere forskellige systemer som har forskellige købere/sælgere
-
Ok takker lærerigt
-
Som navnet lyder så er jeg nyinvester på området så jeg suger alt til mig på nær hvad Centa skriver
-
ok helt i orden. forstår godt forvirringen
-
hej aktien vi har skiftet portefølje system (forhåbentligvis til det bedre)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind