Aktiesnakken — Februar 2012
-
Nej det er som forventet nok i den lave ende
-
8 m pund arzerra ?
-
Hvordan reagerer kursen?
-
0 procent vækst kan ikke andet end være skuffende
-
o procent Q on Q
-
det er faktisk ret skidt at de allerede nu møder det første platau. Tyder ikke på der er komemt gang i offlabel salg.
-
hvis ikke de kan finde fornyet vækst så er der pludselig lang tid til den næste potentielle godkendelse
-
rth vi har som sådan altid vidt det var en niche indikation. Men det er bare ret tideligt den rammer det første platau
-
Samtidigt som GSK lancerede Arzerra så lancerede de også Votrient som også er et cancer stof. Det stof vækster meget mere med en oms på 31 mio pund i Q4 mod 12 mio til arzerra
-
det gør vi

-
tak
-
Hvorfor så negativ salget af Azerra fra 2010 til 2011,, det synes jeg alt andet lige er et kanon resultat for et helt nyt produkt,, jeg er så træt af at høre på alle de negative kommentarer fra folk som ikke har forstand på biotek ,, og ja jeg har heller ikke forstand på det,, prøv at gå bare 2 år tilbage og se på Danisco som var i kurs 185 og 2 år efter bliver det solg til nær kurs,, så træk nu lige piben ind og lad Genmab nogen skal jo komme med gennembrud ind for kræftforskning
-
nej jeg var for hurtig. Der er nok ikke mere plads, så lige nu er det blot ændring i procent
-
og så samlet afkast der står i kroner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind