Aktiesnakken — Februar 2012
-
Ahhh, C20 sover da en lille smule mellem luk og åbning af børsen

-
Mon der snart er snefri for jer heldige mennesker i Danmark?? Det skulle da lige være med undtagelse af Akademikeren, det er downside ved at have et online site

-
Morning
-
Helt uden at blinke

-
BRFKredit har indgået aftale med to af landets største banker om fælles funding af boliglån med tinglyst pant i fast ejendom. Bankerne får nu mulighed for langfristet funding af bankydede boliglån.
-
Det er vist i god tråd, med det vi tidligere har diskuteret heride,...
-
Toyota opjusterer for året 2012; http://www.bl
oomberg.com/news/2012-02-07/toyota-raises-earnings-forecasts-after-production-recovers-from-disasters.html -
-
go´morgen de herre .. skal vi ned i dag , ovenpå grækenlands ubeslutsomhed ??
-
Synes det er et lidt vildt kurstarget med 900 på Novo...
-
Jeps
-
Nogen der kan give en update på Vestas om det er pil op eller ned fra start? Jeg smider den som om jeg havde brændt mig hvis den starter ud med at gå ned
-
Tja, men når køber selv har offentlig gjort det, så er den jo også lige til højrebenet..
-
Men FLS offentliggør måske ikke ordrer i aftenhandlen..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind