Aktiesnakken — Februar 2012
-
og bio, tak for input til bioporto. Kan godt tænkes du har ret i at ideen om en vanvittig eksplosion ifm patent sagen er blevet overdrevet lidt efterhånden
-
forøvrigt centa så holder jeg jo ikke mine shorts ! når jeg feks som du skriver sætter shorts i 63 så ryger de ret sikkert i feks 60 så du kan ikke skrive at jeg er short fra 63 for sådan fungerer det jo ikke ( så skulle du skrive short fra 550 hvor jeg satte mit største short )
-
men udover det i sig selv vil være en sejr for dem, vil det vel også åbne op for at nogle samarbejdsaftaler endeligt kan komme på plads?
-
Nice, du regner med 68 men køber i 70

-
Lad os håbe, jeg hoppede med ind lidt i 11, så jeg har også fået den til omkring de 70
-
Så røg Michael Holm
-
contador kan køre cykelløb alleredde den 5. aug igen. Godt for riis. Men skidt for cykelsporten at en 2 års dom ikke er en 2 års dom....http://politiken.dk/sport/cykling/ECE1530640/ekspert-mild-dom-giver-riis-en-ny-chance/
-
biop det er godt i forholdt til hvis han slet ikke kune køre i år. For så vil det nok blive svært for riis at fortsætte holdet ide der så vil mangle en stor sejer. Den kan han så nu få med spanien rundt
-
det er korrekt. men trods alt stadig en sejer i et af de store løb. Og når han ikke skal køre de andre løb så kan han tilrette hans formtop 110% til spanien rundt. Og så bør det være done deal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
når du nu endelig havde en mulighed