Aktiesnakken — Januar 2012
-
Har andre problemer med realtid?
-
Ok aspek. Det lyder som ret interessant
-
de droppede i øvrigt deres samarbejde med Eli Lilly - mener Amylin skal give Eli Lilly 1,5mia i royalities af deres Bydureon, så godekendelsen er også en god nyhed for Lilly
-
Aka > jeg har prøvet på 3 forskellige PCer nu .. jeg har samme problem .. mine aktiekurser opdater ikke...
-
her tallene de blev enige om sidste år: "Amlylin will pay Lilly $250 million now and a 15 percent royalty on global sales until a $1.2 billion note has been repaid to the big drugmaker."
-
jo det har jeg også hørt - men mener at have læst de introducerer en tyndere nål sidst på året
-
Bagger send et screendump ind så fixer vi dig
-
aka > sendes til hvilken email ??
-
ja hestenåle er jo nok ikke populære
Det der taler for bydureon er tilgengæld at der går 7 dage mellem "prikket", og prisen. De tager $323 for en mdr forbrug vs $421 for Victoza -
Info
-
Eller bugs står nederst på siden
-
Vi fandt ud af at vi havde snydt dig for en dag, Misterbagger. Dit abonnement udløber i morgen. Det er fixet nu.
-
Vi beklager fejlen
-
AKA > yep ..
.. men alt er i top nu .. super support .. -
Det er vi glade for at høre!
-
Er alle folk gået kolde?
-
ikke alle. vi sidder i plus chatten nogle af os
-
helt sikkert men der er jo andre større spillere på det markedet, som også gør det godt Sanofi fx.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind