så når vestas i 80 - så er jeg meget tilfreds med år 2012 selvom det lige er startet... og funcom købt takket være "megetgod" købt i 7 solgt 1/2 i 16,82
ja delta gid det var så lidt ærger mig faktisk mest over jeg ingen pandora har... når jeg har vestas hvorfor så ikke også købe pandora.. og især da opturen startede
ja all in i 150 - havde givet gode penge som jeg kunne bruge på huset og større udbetaling gid det var nemt.. men ligesom men man får desværre ingen gratis frkost
fantomas - jeg er meget misundelig - jeg var ved at købe den under 50 - fx 1000 stk og bare glemme den fordi den måske kom op i 70 en dag.. men nu 100 -det var de nemmeste 50k men ja jeg holder mig også af den...
du må alliere dig med en revisor og se om det ikke kan gøres bedre smide det i et selskab eller noget tredje.. jeg vil ikke sælge hvis man skal betale 70 % i skat
ja men jeg sælger den jo og når det bliver tinglyst vil skat jo have 28% de går så fra det skat vil have i DK
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.