Aktiesnakken — Januar 2012
-
Er værktøjskassen blevet lidt rusten aka?
-
Tror du skal vente med at gå ind i Fortum aka.. Mit lomme TA siger "no go"..
-
supplering i fortum
-
det der ta.....
-
skulle jeg have lyttet til da tsl var i 16
-
hvad er dagens hotte topic i bankverdnen
-
stadig vjba?
-
Ja mere eller mindre..
-
Har du set chartet jeg har smidt vedr. BASEL III?
-
nej!
-
-
ja det er en rigtig analyse tror jeg
-
Men se hvor meget bankernes solvens skal stige de kommende 8-9 år.. Bare fra 2011/2012 til 2013 er der jo et kæmpe hop... Bl.a. deraf vi ser store emissioner i UniCredit m.fl. tiden...
-
ja helt enig. Danske er også presset tror jeg personligt, men hver gang jeg siger det så korser folk sig
-
De er ikke i den bedste udgangsposition..
-
Jeg har svært ved at vurdere dem, men ingen tvivl om de ikke er den stærkeste storbank
.. -
det tror mange de er
-
De er kun stærke fordi de er stor (systemisk vigtig bank)
-
Læste om UniCredit i dag, det er heller ikke skøn læsning...
-
Jeg tror heller ikke Aarhus Lokalbank overlever..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind