Aktiesnakken — Januar 2012
-
lidt topsil news med købet af Cemat70 aktier, så er de måske nærmere et frasalg (paradoksalt nok)
-
ja repsac men jeg sidder i plus chatten

-
lidt nyt fra spectrum, måske det kan give lidt spekulation i topo på den korte bane
-
The Company Anticipates Filing Two New Drug Applications (NDAs) in 2012;
In Preparation of Potential Launch of Apaziquone and Belinostat in 2013, and to Bolster Worldwide ZEVALIN Sales, Spectrum Strengthens Commercial Team. -
godt. hvad vil du vide?
-
jeg har lige et kvarter inden jeg skal i møde

-
alt under 0,22 er billigt, men det kan vare noget inden kursen kommer over 0,3.
-
Trans Nova kunne naturligvis ikke komme op på 90% så hele showet er aflyst.
-
Bundfiskeri i 0,17-18 kan være muligt.
-
Svært spørgsmål. Umuligt at svare på. Den 7. februar aflægger GSK regnskab og vi får dermed salgstal for Genmabs Arzerra. Det kan være en trigger hvis salget er steget markant. Der kan være downside i den hvis salget er fladt.
-
Så er der en evt. aftale på deres nye lovende stof Daratumumab. En stor aftale med en god upfront cash på +200 mill dkk er ikke dårligt
-
Genmab er p.t valueret til 2 mia dkk, hvoraf ihvertfald den 1 mia er kontant også ved end of year
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind