Aktiesnakken — Januar 2012
-
men imponerende af Apple - havde ik forventet så godt et regnskab. Troede de ville begynde at falde af på den, med den voksende konkurrence på smartphones
-
Haha Aspekulant. Ja men jeg har den største

-
Netflix meget bedre end forventet eps 73c mod forventet 54c
-
16% oppe i aftermarket
-
interessant for rigtigt mange havde lagt netflix i graven!
-
iøvrigt skal du være obs på nokia imorgen...rigtigt spændende om den falder på det ringe regnskab
-
og så sparker lumia omsætningen igennem i om 2-3 kvartaler
-
så hvis man kan fange den i noget udmattet selloff i morgen...så...
-
ja nokia ser spændende ud - var meget tæt på at købe i går lige op mod luk da den var nede med 8%
-
men bestemte mig for jeg ikke skulle "tage en hurtig" beslutning
-
jeg kendte den engang ret godt, men har ikke føling med den længere. Men at dømme ud fra chipfabrikanterne igår så får de et historisk ringe regnskab
-
ja man kan jo håbe på et super dårligt regnskab så man kan komme billigt ind

-
man burde måske også lægge et play på Bcomm efter apples regnskab, men jeg tør ikke
-
ja det er det jeg tænker
-
De har jo insane erfaring med at lave telefoner, og nu ser det ud til de endelig har ramt plet på smartphones også. I dag : "Nokia hits 1.5 billion sales of revolutionary Series 40 mobile phones"
-
det er sku mange telefoner
-
hahaha insane infomercial der
-
lidt opad og inden kl. 13.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind