Aktiesnakken — Januar 2012
-
Det er bare så langt ude. Og Gobe ved ikke engang hvor langt ude det er. Men jeg skal da nok være ordentlig og konstruktiv fra nu af

-
Ja jeg kan godt se der ligger mere i det, og ikke mindst en historie(?) - men min pointe var at feedback funktionen er der til netop den type af kritik/forslag (filter etc) - Hvis man ikke bruger den, bør man måske mindske kritikken?
-
Jeg er flittig bruger af funktionen, og kan med glæde se at forslag bliver taget seriøst og lyttet til
-
Tror ikke regnskabet i morgen bliver pænt.. Men derfra kan det næsten kun gå fremad...
-
så i får lige en thumbs op for det - sjældent at se
-
Det kræver selvfølgelig succes med mere en den ene Lumia de nu har sendt på markedet..
-
Tak Aspekulant, og vi sætter pris på det og den økonomiske kalender kommer også snart

-
Bernanke fastholder den lave rente til 2014.. Det er da noget af en udmelding..
-
Vil i øvrigt lige pege på at min steg mere end din i dag Aka - Kronos oppe 7,86%, Apple sølle 6,31%

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind