Aktiesnakken — Januar 2012
-
Jeg mener, at der har været rigtig meget skrammel. Det kan nok aldrig undgås. Folk søger jo derhen hvor kvaliteten er. Opgaven er sindsyg svær, for hvornår skal folk smides ud, og hvornår forstyrrer de nye de gamle. Hvor er respekten og respekten for hvad ?
-
Og jeg har ikke noget i klemme i forhold til Hegu og Stengaard, - men den information, jeg har fået for meget længe siden, - er bestemt ikke flaterende for PI. Men som sådan har jeg intet med det at gøre. På trods af den information, har jeg loyalt bakket op om PI, - som så slutter med at pisse os op og ned af rygstykkerne i jagten på klik og profit. Jeg græmmes.
-
hej med jer. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår diskussionen, men jeg tror vi er ude i noget bestilt arbejde. Jeg tror ikke jeg har noget mere at tilføje. vi har tilføjet et filter nu. Man bliver nødt til at deltage for at påvirke hvilken retning debatten skal udvikle sig i, det er ikke noget jeg er herre over
-
Med hensyn til Hegu og Steengaard er det en helt anden historie, som jeg ikke vil gå ind i her, men det handler ikke om debatformen herinde. Så meget kan jeg sige. Og så synes jeg vi skal lukke den her.
-
Det ved jeg faktisk ikke om jeg overhovedet gider, for det er alt for bøvlet. Systemet fungerer ikke, fordi der skal indtjenes klik og profit på et kunde-segnement af skolebørn og EI-brugere, der er smidt ud med med fuld skrue. Så fred være med det. Gider bare ikke at deltage.
-
det er en polemisk retorik Gobe, som jeg har svært ved at forholde mig til.
-
Jeg tror ikke at man i Danmarks historien over IT-fora har fundet et site, der har været mere modereret end PI, som har smidt flere ud og som har nultolerance overfor personfnidder
-
Nu må du fanme styre dig AKA, der er fanden galeme ingen, der har bestilt mig til noget som helst arbejde. Jeg har bare, sopm tro væbner og loyal skribent nåttet konstatere, at PI har ændret karakter til noget, der ikke var den oprindelige kongstanke, - og det bærer du, og kun du ansvaret for.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind