Aktiesnakken — Januar 2012
-
Vous. Google elsker pi
-
hvornår betaler TDC udbytte ?
-
Det er en god ide. Hvordan forestiller du dig det? Jeg er meget åben. Den anden dag var der en der foreslog at vi kun viste reklamer. Er der opbakning til det?
-
Det er godt du blev konstruktiv. Så reklamerne er nok ikke så slemme alligevel

-
Og lad os så komme tilbage til det PI handler om. Aktiedebat
-
det er mig en gåde at TDC den 12 jan kan "få" en milliard og kursen så falder .. er der noget jeg har overset ?
-
det er jo det jeg mener .. forventningerne er vel de samme 5 dage senere .. dog er firmaet en mia rigere - og kursen er faldet ..
-
Ja TDC rykker ikke meget. Der må være mange der skal ud af den. Men den er vel også blevet en skrabet cash cow med begrænset vækstmuligheder?
-
sivard > well .. godt bud .. analytikerne havde vel regnet med vundet retsag og derfor var det allerede
indregnet i kurs 46
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind