Aktiesnakken — Januar 2012
-
google leverer varen
-
ikke længere fill
-
google profit 15 milliarder DKK
-
det var så ikke lige tallet
-
kan desværre ikke finde nogle kloge TAére med et bud på vws, jeg synes der er optræk til spænding imorgen, mine streger fortæller mig noget der rimer på lukkekursen idag -
fy da
-
-
jo 15 milliarder var et ok tal, måske lige i underkanten
-
og den falder så 9% i eftermarkedet..
-
utroligt. De har 44 Milliarder dollar i cash
-
-
Nogen her der benytter Nordnets Auto trader som nævnt ovenstående ??? https://www.nordnet.se/mux/web/nordnet/autostock.html
-
Tallene i tv2 finans er forkerte på google. Overskuddet meget større
-
Jesrose, jeg tror ikke dne er tilgængelig i dk endnu
-
hvorfor falder google?
-
forventningerne må være pumpet op
-
eller outlook blurred
-
EPS på 2,39 giver en p/e på 11 på et tech selskab i rivende vækst. Til sammenligning giver Novzymes en p/e på 29!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind