Aktiesnakken — Januar 2012
-
det er ligeså noget jeg gerne vil høre fill
-
ha ha... Du havde ret hele tiden onkel Peter
-
bortset fra genmab. der tog jeg fejl....
-
og den kommer til at følge mig resten af livet

-
tja.. vi er jo nogle stykker der er forud for vores tid, bare se tilbage igennem historien hvordan de personer er blevet lynchet, så.. ja, måske resten af dit liv, men du vil blive husket som en helgen
-
haha man bliver kun helgen hvis man møder sit endelige før tid....
-
og du tror ikke at den hob af onde Genmab aktionærer findes??
-
google leverer varen
-
ikke længere fill
-
google profit 15 milliarder DKK
-
det var så ikke lige tallet
-
kan desværre ikke finde nogle kloge TAére med et bud på vws, jeg synes der er optræk til spænding imorgen, mine streger fortæller mig noget der rimer på lukkekursen idag -
fy da
-
-
jo 15 milliarder var et ok tal, måske lige i underkanten
-
og den falder så 9% i eftermarkedet..
-
utroligt. De har 44 Milliarder dollar i cash
-
-
Nogen her der benytter Nordnets Auto trader som nævnt ovenstående ??? https://www.nordnet.se/mux/web/nordnet/autostock.html
-
Tallene i tv2 finans er forkerte på google. Overskuddet meget større
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind