Aktiesnakken — Januar 2012
-
ja, så jeg er lidt i syv sind
-
1,7 mål
-
jeg har ikke brug for pengene, sådan da:-)
-
1700 kvm
-
nej, det er udstykket for at vi kunne have forbindelse til svigerforældre, det blev der lagt vægt på da fylket avgjorde sagen
-
det er mange år siden, jeg er æresmedlem af ældresagen

-
der var ingen tidsfrist på at bygge en hytte, som der samtidigt blev givet tilladelse til, senere er området udlagt til noget andet uden jeg har fået besked om det, så nu kan jeg pludselig ikke bygge en hytte og tomten er kun det halve værd, det vil køberen også bruge i sit forsøg på at få en tilladelse til sin hytte
-
(for en indskudt bemærkning) nogen der har et link til live us dybde, køb/salg
-
Ja det har jeg forsøgt
-
Ja, han skal nok få det hen med tiden, det er bare at jeg ikke vil betale skatten af de sidste 250.000 før jeg har dem i hånden ellers kan det være det samme, men set fra hans synsfeldt så gider han ikke ofre en masse tid og penge på at få det godkendt og så sælger jeg til en anden for en højere pris og han kan stå med en lang næse, så det går begge veje
-
Jeg er tilfreds med de 2 gange 250.000 hvis bare skat var tilfreds hmmm...
-
Tak for input nohope, hvis du skulle få en god ide´ såh....

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind