Aktiesnakken — Januar 2012
-
Mener at den kom i fredags den steg næsten 20 % og falt endte med 10 %
-
Nej men rygtet gik på at Novo havde 20 miliarder som skulle investeres og der blev GEN nævnt som en mulighed
-
ja ok hvis det en den, så har det ikke noget med novo at gøre tror jeg
-
nordnets statistik i vestas, købt, 330,000 i gak 63,21, og solgt 482,000 i 63,19...
-
det hvad jeg lige her og nu kunne finde http://www.bloomberg.com/news/2012-01-12/europe-s-drugmakers-may-boost-acquisitions-after-buyback-focus.html
-
jeg tror heller ikke på novo efter din nedlagde deres onkologi ambitioner, men hvis de havde dem så ville genmab nok være et af de mest attraktive biotekselskaber i verden
-
I skal huske på at der er forskel på fonden Novo A/S som ændrede strategi og Novo Nordisk som er det børsnoterede selskab som i gamle dage ( 4år siden ca. ) havde onkologi ambitioner
-
Novo A/S er fonden. Det andet er dem der mangler et ben

-
men hvis rygtet kommer igen, så kunne det være interessant. For Genmab er ikke en dyr virksomhed
-
ja det er den novo jeg taler om bob
-
Dropper cancer
Sidste år valgte Novo Nordisk imidlertid at trække sig helt ud af cancerområdet og i stedet satse inflammation. -
den ændring gør det mindre sandsynligt med genmab. men det kan jo få sin anden vind. Hvis tilbuddet er godt nok.
-
bob. du taler om Novo A/S
-
det er det jeg prøver at sige. Det er 2 forskellige selskaber med 2 forskellige strategier. Den ene vil have overskud. Den anden vil have biotek
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind