genmab fik også en pæn tur op i fredags men den kender jeg desværre ikke nok til.. overvejede den i 27.. men havde ikke lige nerver til at købe det den dag den faldt.. på dårlige nyheder selvom du nævnte indre værdi er tæt på 27
nogle gange er jeg desværre ikke skarp nok men det havde nok ikke gjort ondt at tage en smule i genmab (men biotek har aldrig sagt mig noget) men hellere genmab end vestas
men vi skal have hus her i oktober så tænker på at placer de midler jeg nu vil i udbytte aktier så der kommer udbytte 1 gang kvartal / år så de kan bruges til nogle forskellige enten regninger / fornøjelser..
ja jeg køber hellere ikke pt.. går jeg ind i noget så bliver det måske lidt norden før udbytte.. ellers noget lign.. og de aktier jeg køber bliver også + 5 år
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.