Aktiesnakken — Januar 2012
-
i august havde de fortsat et godt kvartal. men jeg ved ikke om vi øger i den i januar. Det kunne jeg nu godt forestille mig. Købt 4 gange over 2012 kan den måske blive helt godt i 2013-14
-
vi vil måske købe Paal næste gang
-
selvom den også ligger i en dårlig cyklus
-
jeg kan generelt godt lide virksomheder der tjener penge mens branchen lider. Det er fremtidens vindere. Det kan se lidt skævt ud i et par år men om 5-7 år så kører de
-
vi vil godt prøve at illustrerer at det er lidt lige meget hvornår man køber hvis man er langsigtet
-
jeg kan godt holde til at ligne en idiot i d/s norden i 2 år med +4% udbytte. jeg tror ikke jeg ligner en idiot i 2016
-
jeg tror heller ikke jeg ligner en idiot i genmab om 2 år
-
Det er også ret gode. 2 af dem er med på vores value liste
-
lad vær med at rod i biotek hvis du ikke kender noget til det. Branchen er nådesløs for private investorer
-
og det har intet med value at gøre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
det er jeg overbevist om så om man køberi 130-140 er lige meget men jeg vil gerne have den til 130 næste gang