Aktiesnakken — Januar 2012
-
Men selv hvis man kan stole på ordreindtaget hcad så med indtjeningen, hvor skal den komme fra?
-
Ja leoloo, jeg synes også jeg havde et par drøftelser med ham dengang.
-
Det er ok med lidt følelser ovenpå 3 nedjusteringer
-
Håber nogen kommer med et ref fra cc
-
Går DE i februar?
-
Mumtaz, mht at man evt kan se lyst på 2012 da noget oms flyttes dertil, så læser jeg også en negativ indflydelse på 2012-
EBIT i meddelelsen -
"The total production and product costs per MW are expected to decline during 2012, however, the result will be negatively affected by approx 430 MW, that has been produced at relatively high costs during the fourth quarter of 2011 and which will be delivered in 2012.
" -
Haha leoloo, så ond
-
Ich dont think so henrik
-
Henrik, de skal nu nok få ebit lidt over 0 i 2012, men det bliver der slet ikke tid til at fejre, da analytikere ol. allerede vil se frem mod 2013

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind