Aktiesnakken — Januar 2012
-
ja det er straks værre
-
Mit gak i Vestas er 159 det kunne selvfølgelig nedbringes ved at doble op med antal, men jeg er for træt, måske skulle jeg vente til 25
-
nej centa det er vist ikke seriøst.
-
de fleste private aktionærer har bedst af at købe langsigtet og lade profitten rulle. 9 ud af 10 daytradere taber deres penge. Så det bedste er at lære af sine fejl
-
ECB ser begyndende tegn på økonomisk stabilisering https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=208186013&sourcecode=ddk&sourcesubkind=newsagency
-
kold fusion kan alligevel ikke penetrerer markedet på 20 år

-
kolde marqueritas på seychellerne derimod.....
-
jeg tror jeg skal have det næste kvartalsregnskab med og så er jeg langsigtet vestas aktionær
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind