Aktiesnakken — Januar 2012
-
og det tror jeg såmænd heller ikke den gør
-
selvfølgelig er det ikke godt at man ikke tjener penge, men da man ikke taber penge eller stå foran en kapitaludvidelse er der sådan set ikke noget at gå i panik over
-
herfra er vejen for vestas rimeligt klar. De skal levere. De skal levere det ordre indtag de har sagt, men den indtjening som de har forecastet. Og så er den ikke meget længere. Jeg er overrasket over at hele topledelsen bliver siddende, men jeg ville være mere panisk fsv. hvis hele ledelsen var ny
-
ja. men den kamp bliver ikke udkæmpet på dagen. Så det jeg bare siger er: ingen panik. Tror man på selskabet så køb, tror man ikke på det så lad vær.
-
Jeg ville være meget mere panisk i virksomhed som Torm som rent faktisk er i en daglig overlevelseskamp på grund af deres gæld og negative drift
-
Vi er alle biased ja.
' -
ja det er straks værre
-
Mit gak i Vestas er 159 det kunne selvfølgelig nedbringes ved at doble op med antal, men jeg er for træt, måske skulle jeg vente til 25
-
nej centa det er vist ikke seriøst.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- kan kun blive mere "iskold" hen af vejen he he.