Aktiesnakken — Januar 2012
-
det har du ret i, men der er vel stadigvæk en grænse for hvad der er accepteret og sætte ind.. "Vestas 100 køb med arme og ben", synes du det er okay? .. det synes jeg bestemt ikke, folk herinde bruger flere time på en god analyse, og de er rigtig spændene og læse, også kommer hr centa på få sec og skriver en såkaldt analyse.. niveaet falder markant synes jeg..
-
eGhazi > så lad dog være med at læse hans indlæg .. er det så svært ...
-
jeg tænker på om løsningen er at lave en plus chat? Hvor vi garvede sidder?
-
vi har den diskussion mange gange i takt med at vi vokser. Vi vokser stadig og får flere og flere aktive skribenter.
-
Ja men så har du også betalt for det

-
debat .. hvad kommer der ??... 5 nye indlæg om dagen ?? .. og du kan ikke overskue et enkelt du ikke bryder dig om ... wow ..
-
centa jeg synes du skal være opmærksom på kritikken og så måske lave lidt mere gennembearbejdede input. Alternativet er at få daytrade chatten op at køre, hvor dine input nok vil være mere værdsat.
-
nej eghazi vi har altid drøftet PI helt åbent. Og vi arbejder hårdt på at forene vækst med kvalitet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind