Aktiesnakken — Januar 2012
-
Og hvis en 10-15 banker forventes at gå ned i 2012-2013 som nogle ratingbureauer har snakket om, så begynder det at blive et dyrt bekendtskab. Og hvem ved, hvis en emission ikke er nok, skal de så deltage igen, og kaste flere penge efter dårlige penge?
-
ja jeg er enig
-
hahaha BoB.
-
Chr vil nok ikke under 130 med den nyhed om Novo-fondens køb
-
hvem har brug for limitordre. Ansæt en chauffør
-
ja jeg har shortet den, såh.. i 137,4
-
livrem og seler siger jeg bare
-
ja for det meste
-
kan virkelig ikke finde ud af om det er tid til at sælge og vente på genkøb hvis markedet på et tidspuntk skal ned igen... men lige nu pænt positiv stemning .. brændte mig med for tidligt fls salg men krisen kommer vel igen så er det vel rart nok at være ude
-
SAS: Innleder samarbeid med Singapore Airlines, takeoff.dk
-
Måske det er Singapore Airlines som ønsker at overtage SAS og ikke Qatar som nævnt i går..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
