Aktiesnakken — Januar 2012
-
du kan ikke bruge de tal til en investering. Der skal du opererer med meget større investeringer og have meget skarpere priser.
-
centa. vi har en daytraderchat som nok er mere velegnet til dig
-
Så er vi i pengene på short i Chr. Hansen aka..
-
yep in the money med kristensen. I like
-
jeg lukker min hvis den ryger ned i 129
-
hvorfor kan man ikke lægge en limithandel i spillet

-

-
centa- flot solgt i 63 igår.. kunne selv have solgt i 63 og genkøbt men er en kylling.. holder den bare i stedet bange for at blive hægtet af ligesom jeg gjorde med mit fls salgi 350 selvom de var fra 310.. jeg må fandme lære at være tålmodig.. især i marked som går op som nu pt
-
@aka - Årsagen til at bankerne ikke vil garantere for en emission i VJBA er, at de så vil være presset til at gøre det samme næste gange og næste gang osv...
-
Og hvis en 10-15 banker forventes at gå ned i 2012-2013 som nogle ratingbureauer har snakket om, så begynder det at blive et dyrt bekendtskab. Og hvem ved, hvis en emission ikke er nok, skal de så deltage igen, og kaste flere penge efter dårlige penge?
-
ja jeg er enig
-
hahaha BoB.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind