Aktiesnakken — Januar 2012
-
jeg tænker at alle står sig bedre ved lige at have et lidt længere perspektiv end hvad kursen er nu +- 20%. Imorgen bliver afgørende for kursen på den korte bane. Ingen tal eller kombinationer af tal giver mening
-
før man forholder sig til det fundamentale
-
jeg siger det ligeså meget for din egen skyld
-
du kan ikke bruge de tal til en investering. Der skal du opererer med meget større investeringer og have meget skarpere priser.
-
centa. vi har en daytraderchat som nok er mere velegnet til dig
-
Så er vi i pengene på short i Chr. Hansen aka..
-
yep in the money med kristensen. I like
-
jeg lukker min hvis den ryger ned i 129
-
hvorfor kan man ikke lægge en limithandel i spillet

-

-
centa- flot solgt i 63 igår.. kunne selv have solgt i 63 og genkøbt men er en kylling.. holder den bare i stedet bange for at blive hægtet af ligesom jeg gjorde med mit fls salgi 350 selvom de var fra 310.. jeg må fandme lære at være tålmodig.. især i marked som går op som nu pt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind