Aktiesnakken — Januar 2012
-
Vi må ikke drikke i arbejdstiden. Men en anden gang meget gerne..

-
Forsiden af børsen: Formanden skal gå (VWS)
-
Italien planlægger at sælge obligationer for 400 mia euro i 2012. Skal de give 7% i rente, i stedet for måske 4%, så giver det en ekstra udgift på godt 130 mia kr. om året. Italien har ca. 10 gange så mange indbyggere som Danmark, så det er altså ikke et helt ubetydeligt beløb, et beløb som de vel og mærke ikke får noget for. http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2659901.ece
-
Novo er ved at finde sig et nyt ben?
-
Det kan godt give et boost til Chr. Hansen i dag..
-
novo er godt nok nogle playmakers som man ville sige i amerikansk fodbold
-
Det er dog lidt under markedskursen aktierne er blevet købt til - 117
-
nogen der kan fortælle mig, hvorfor en akties kurs kan blive for høj? Ligesom det skete under WS-krakket i 29'
-
Fordi aktier handles på forventninger til fremtiden. Og hvis forventningerne pludselig ændrer sig og dermed den fremtidige indtjening, så er aktierne pludselig blevet for dyre..,
-
Det samme som gjorde sig gældende i VWS. Den blev handlet i knap 700 fordi man havde store forventninger til fremtiden, men så ændrede casen sig - og fremtiden blev ikke så lys som man troede..
-
Og IT boblen i 00' var i samme dur..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- hvorfor angives realkursen så ikk ? Er da en væsentlig forskel