Aktiesnakken — Januar 2012
-
ja jeg forstår ikke det nye produkt aka køletasken. Men de tror det bliver deres bedst sælgende produkt nogensinde med et salg på over 50.000 stk =250 mio+
-
det tyder mindre og mindre på ditlev stopper her og nu. Men forventer en ret stor ændring. og vil ikke blive overrasket hvis besparelserne overstiger de 150 mio euro
-
frygter at de laver et for stort cut i R&D. det er blot en kortsigtet løsning
-
god morgen
-
jeg bliver også glad af at tænke på tobin
-
så får vi bugt med den falske likividitet
-
dette samfund har for mange bankfolk anyway
-
ja så skal du passe på dine fls positioner

-
tvungen barsel for selvstændige er en af denne verdens vederstyggeligheder. Det er grotesk. Men jo hellere skat på transaktioner end på arbejde!
-
vi skal have stoppet den falske likviditet på en eller anden måde, idet det rammer sektoren selv og vi bliver jo ved med at baile dem ud, så de har ikke noget ansvar for alle de instrumenter de finder på, som ikke hjælper på vores produktivitet, men som alene er gearede likviditet phantom produkter.
-
Algotrading what is it good for?
-
Folk der skal ind og ud af vestas dagligt med 60 millioner styk? Come on det er jo ren spekulation
-
jeg tror vores samfund generelt skades hvis prisen på likviditet er så kunstig lav at spekulanter endda kan skabe fasl likviditet uden de store omkostninger, fordi det bedre kan betale sig end at få det ud og arbejde i virksomheder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind