Aktiesnakken — Januar 2012
-
Godmorgen
-
Mornings VWS> Aktieugebrevet skriver +20-30% stigning, hvis DE går af - Mon? http://npinvestor.dk/nyheder/aktieugebrevet-ditlev-engel-er-faerdig-238368.aspx
-
det er som du også ved meget svært at sige noget virkeligt begavet om. Den 12. januar er der det hele bliver afgjort på den korte bane. På den lange bane er det virksomheden der skal tjene penge før den bliver interessant for alvor
-
du skal have dig noget allin
-
du handler på de rigtige priser
-
jo hvis du strakshandlede på det tidspunkt
-
det kan være at jeg forstår bedre hvis du køber allin imorgen

-
du driver en hård forhandling
-
hvad er origio stroyen lige nu?
-
ok. de må også snart komme og præsenterer igen
-
nogle der kan henvise mig til nogle hjemmesider om Finans krisen?
-
Se filmen inside job
-
Tak

-
Den var faktsik på DR2 i sidste uge..
-
TOPO:"The last decade has seen the interest in HDACs and their inhibitors expand exponentially, with around 2000 publications over the last 12 months."
-
Ja, jeg står faktisk og mangler nogle reelle oplysninger og finans krisen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind