Aktiesnakken — December 2011
-
nogen der så HTS i nyhederne btw? "hvis euro landene mener en traktatændring er det bedste lige nu, så mener jeg det samme"

-
Yep og jeg tror ikke vi holder til endnu et møde hvor de efterfølgende ikke taler samme sprog
-
Merkozy kunne nok godt tænke sig Cameron havde samme indstilling til tingene
-
hehe
-
Men det er klogt nok, sålænge vi står udenfor

-
yeps, har solgt meget i går/i dag
-
Ser us nede over 1% og mine ABB er i minus 4% de er meget retningsvisende, jeg kan altid læse stemningen på dem
-
har en google alert på ECB og alene den har givet 98 beskeder den sidste uge - masser af læsestof i indbakken

-
Ecb står fast tror jeg
-
yeps enig, og de har jo efterhånden sagt det samme mange gange - men igen og igen spekuleres der i at NU må de ændre mening, eller tolker noget de siger som en indikation af..
-
men nej, det mener rent faktisk hvad de siger

-
har i set downgrade watch af S&P på 15 spanske banker?
-
Det er jo også the last resort. Hvis ecb ryger med er vi alle færdige
-
Nej har du link?
-
kun lige set overskrifter indtil videre
-
-
De er on watch og ikke downgraded endnu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind