Aktiesnakken — December 2011
-
"morning".. Så er Schou tæt på de 90
-
jeg overværede et emfatisk forsvar for vestas som investering fra en mand jeg respekterer måske er det indirekte tid. Jeg kan jo øge i schouw
-
Med den fart den har haft ned af på det seneste tror jeg godt vi kan afvente lidt endnu,,
-
-
han er så klog. og det er vist kun en option han har til 7,14. Værdiløs nu ja. Og så lige 5% på 5 milliarder dollar når han lyster
-
Forresten, der er jo skrevet hundredevis af bøger om Warren Buffet og nu hvor jeg har lidt problemer med at udfylde ønskelisten til jul, hvilken bog vil i anbefale at læse om ham?
-
snowball
-
Snowball er okay, når man ser væk fra hans til tider lange passage o familie problemerne..
-
er den seneste, selvom jeg som Rkhanen godt kunne undvære de personlige sider
-
ellers er der skrevet mange bøger om hans investeringer, som nok er laaaangt mere interessante
-
Vestjysk Bank øger nedskrivningerne med 550 mio.
-
Samlede nedskrivninger i 2011 ventes at blive 950 mio.
-
Der er vist også en som hedder "The Essays of Warren Buffett: Lessons for Corporate America" den har jeg dog ikke selv læst..
-
hvad taber vestjydsk på Scanergy?
-
var vestfyns ikke også på tabslisten i hans bo?
-
Vestjysk er ikke offentliggjort som en af bankerne i Scan Energy, så tror ikke..
-
Men vestfyns var med i det.. Vestfyns mener man er eksponeret med 4-5 mio.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind