Aktiesnakken — December 2011
-
Den var her, det var 600 mio. http://www.bloomberg.com/news/2011-11-30/societe-generale-said-to-sell-600-million-of-property-loans-to-macquarie.html
-
Sarkozy himself: "On Monday, I will host Angela Merkel and togather we will make proposals to guarantee the future of Europe. Europe must be refounded."
-
det lyder sku da rart - redning mandag

-
jeg tror den gode sarkozy gør regning uden vært. ECB vil ikke være med til at funde nationalgæld, så Merkel skal nok sige ja til eurobonds?
-
og uden at være hendes spin. Så vil jeg sige at det er enten et politisk selvmål eller selvmord
-
det er vel det hun skal på mandag hos sarkozy
-
det de primært går efter som løsning lige nu er vel en kombineret IMF/EFSF løsning? sådan jeg læser nyhederne i dag/denne uge
-
tyskerne har vendt lidt rundt, og åbnet op for mulighed for lån fra div landes national banker til IMF, så de har nok til, sammen med EFSF, til at kunne redde Ital/Span
-
Men er det ikke ved at være tid til at erkende at ECB skal med indover
-
Lagarde var i Brasilien i dag, og der udtalte Brasiliens finans
minister at de stod klar til at smide flere penge ind i IMF
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind