Aktiesnakken — December 2011
-
ak ja det kender jeg godt, jeg er i så dårlig humør pga de Velo jeg har at jeg ikke rigtig får købt noget ordentlig
-
Tv2 - danmarks virkelige helte. Folk der producerer varer i Danmark. Kodus til Bruunsgaard fra pdf teknik!!
-
Jeg bliver så glad af så noget!
-
det var ikke meget Sydbank steg idag, mærkeligt når man ser hvad de andre steg...hmmm
-
det er så også den eneste der ikke har meldt ud hvad S&P mente om dem - og traditionelt har S&P ikke ligefrem elsket Sydbank..... Kan altså ikke forstå vi intet hører - og vil ikke ind før jeg ved hvad S&P har ment. At dømme efter CSB så er nyheden ude hos nogle - de styrer den med hård hånd hele dagen - mens SYD selv sælger løs.....
-
det er nu samme mønster hos de 3 andre banker, de danske sælger ud
-
18.51 The Financial Times is reporting that Standard & Poor's could downgrade all AAA rated eurozone nations as a result of "deepening economic and political turmoil in the single currency bloc".
The article claims that the ratings agency is poised to lower the rating for Germany, France, the Netherlands, Austria, Finland and Luxembourg later tonight. -
Pligt er svært med hensyn til sådan noget 3. Parts evalureing mog de skal jo vurdere om det er kurspåvirkende
-
Jeg tror sagtens de kan slippe ud af ikke at give en meddelelse. For såvidt tror jeg ikke engang den er tæt på
-
Evenings
-
Hvad siger i til HTC.? Den er ved at være faldet en del tilbage.. Men konkurrencen er nok også hård pt..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind