Aktiesnakken — December 2011
-
så umiddelbart tror jeg ikke det får indvirkning på emissionen
-
det betyder at fenoglide fotsat kn levere indtægter til veloxis. Den tidlgere patner Shore hade jo sagt de ville opgive stoffet. Så uden en ny kommerciel partner ingen royalties til Veloxis. Så det er en god nyhed
-
men det betyder vel ikke meget for veloxis her og nu ?
-
jeg ser ikke at de får nogen penge ud af det
-
nej det betyde ikke penge til dem her og nu.
-
det er som sagt også en god nyhed da deres royalties ellers ville blive afbrudt uden en ny partner
-
de fleste har rimeligt solide kursmål, den er jo helt banket ned under brædderne. Men jeg synes ikke nyheden er specielt vigtig
-
det virker måske lidt på mig som er der dog er lidt mildere vinde der blæser ind over dansk biotek p.t.
-
præcis

-
-
trold skriver ovenfor at de andre havde givet op, så det må siges at være en ringe distributionsaftale

-
Det var da godt du fik solgt til 1,55 kan man høre
-
undskyld det var ikke ment på den måde. Jeg glæder mig over den stiger og jeg synes også den ligger meget lavt
-
casen er rigtigt interessant synes jeg også, emissionen noget skidt
-
læg mærke til finansieringsomkostninger for tkdev
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind